مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:402022-01-17پزشكي

اقدامات رهگیری سخت گیرانه برای گردشگران سلامت اجرا می شود


مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه، اقدامات رهگیری سخت گیرانه ای برای گردشگران سلامت در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وبدا، داوود خوش شکن مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در شرایط پاندمی کرونا و با انتشار سویه اومیکرون، ورود گردشگران سلامت از کشورهایی که به صورت غالب درآمده است ، ممنوع شد.

ورود گردشگر سلامت از کشورهای دیگر نیز مانند افغانستان، عراق و پاکستان نیز با دارا بودن تست پی سی آر منفی 48 ساعت گذشته و گواهی دریافت دو دز واکسن مورد تایید کشور ما امکان پذیر است.

وی افزود: ورود هموطنان از دیگر کشورها نیز با در دست داشتن تست پی سی آر منفی 48 ساعت گذشته و گواهی تزریق دو دز واکسن امکان پذیر است.

خوش شکن در ادامه گفت: به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه، اقدامات رهگیری سخت گیرانه ای برای گردشگران سلامت در نظر گرفته شده است و در راستای جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد از حضور گردشگران سلامت در مشهد نیز اقدامات مختلفی انجام شده است.

از سوی دیگر، تعداد شرکت های گردشگر سلامت نسبت به سال گذشته  بیش از سه برابر افزایش یافته است و مراکز درمانی که مجوز IPD دارند نیز 2 برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات رهگیری سخت گیرانه برای گردشگران سلامت اجرا می شود

اقدامات رهگیری سخت گیرانه برای گردشگران سلامت اجرا می شود