مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:402022-01-17اقتصادي

ایجاد 400فرصت شغلی در حوزه گردشگری از ابتدای سال جاری در کرمانشاه


سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از ایجاد بیش از 400 فرصت شغلی در حوزه گردشگری از ابتدای سال جاری در کرمانشاه خبر داد.

- اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 400 نفر فرصت شغلی در حوزه صنایع دستی ایجاد شده که با اختصاص تسهیلات این تعداد به بیش از یک هزار و 200 نفر می رسد.

وی در خصوص تسهیلات پرداختی به فعالان صنایع دستی، افزود: از محل بنیاد برکت، مشاغل خانگی و بند الف تبصره 18 تسهیلات پرداخت می شود و تاکنون بیش از یک هزار طرح در حوزه صنایع دستی متقاضی دریافت تسهیلات هستند.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: بیش از 8.

5 میلیارد تومان متقاضی تسهیلات صنایع دستی معرفی شده و نزدیک به چهار میلیارد پرداخت شده که این رقم تا نیمه بهمن ماه سال جاری به بیش از 12 میلیارد تومان می رسد.

گوهری در خصوص مقدار تسهیلات پرداختی، بیان کرد: از محل مشاغل خانگی 12 میلیارد تومان، بنیاد برکت بیش از 600 میلیارد تومان با سود چهار درصد و بند الف تبصره 18 مبلغ 14 میلیون و 400 هزار تومان که سود آن از چهار درصد به بالاست و این تسهیلات با مهلت بازپرداخت پنج ساله است.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس استان کرمانشاه نامه نگاری هایی انجام شده که منتظر موافقت بوده و پس از آن اجرا می شود و سی و پنجمین نمایشگاه صنایع دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 400فرصت شغلی در حوزه گردشگری از ابتدای سال جاری در کرمانشاه

ایجاد 400فرصت شغلی در حوزه گردشگری از ابتدای سال جاری در کرمانشاه