مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:352022-01-17اقتصادي

تمهیدات لازم برای تأمین مایحتاج شب عید ساوجبلاغ اتخاذ شد


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج و میوه شب عید، گفت: با برنامه ریزی های تخصصی ترتیبی اتخاذ شود تا مایحتاج شب عید تامین شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد مهرور، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، در جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار با تاکید بر نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها در سطح بازار، گفت: باید با تدبیر و ارائه راهکاهای مناسب،عرضه کالاهای ارزان را بصورت عرضه مستقیم محصولات از کارخانه به خانه در سطح شهرستان راه اندازی کنیم.

وی افزود: بایستی از تمامی ظرفیت های موجود در بخش صنایع و کشاورزی برای عرضه مستقیم محصولات تولیدی استفاده شود تا مردم شهرستان و حتی استان البرز از تولیدات این شهرستان با قیمت مناسب بهره مند شوند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج و میوه شب عید، تصریح کرد: با برنامه ریزی های تخصصی ترتیبی اتخاذ شود تا مایحتاج شب عید تامین شود و از هم اکنون باید اقدام شود تا در این خصوص کمبودی در روزهای پایانی سال احساس نشود و تامین مایحتاج برای مردم به آسانی انجام پذیرد.

مهرور در ادامه به رصد انبارهای شهرستان توسط اداره صمت تاکید کرد و گفت: باید اقلام موجود در انبارهای شهرستان بصورت مستمر و دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای تأمین مایحتاج شب عید ساوجبلاغ اتخاذ شد

تمهیدات لازم برای تأمین مایحتاج شب عید ساوجبلاغ اتخاذ شد