مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:352022-01-17سياسي

برگزاری جشنواره خوشنویسی لوح و قلم/ پیام آیت الله علوی بروجردی به جشنواره


جشنواره های قرآنی فجر امسال به همت دبیرخانه جشنواره تلاوت های مجلسی در رشته های مختلف قرآنی و هنری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس جشنواره های قرآنی فجر امسال به همت دبیرخانه جشنواره تلاوت های مجلسی در رشته های مختلف قرآنی و هنری برگزار می شود.

اهداف جشنواره خوشنویسی قرآنی لوح و قلم یکی از این جشنواره ها، جشنواره قرآنی لوح و قلم است که برای اولین بار با هدف کمک به اعتلای بیش از پیش جایگاه هنر خوشنویسی در سطح ملی، ایجاد بستری مناسب برای عرضه و ارائه ظرفیت ها و قابلیت های ارزشمند این هنر در ترویج فرهنگ قرآنی، توسعه و گسترش ارتباطات هنری در میان هنرمندان خوشنویس و جامعه قرآنی در چهار رشته ثلث، نسخ عربی، نسخ ایرانی و نستعلیق برگزار می شود.

30 دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار این جشنواره ها به همت مجمع قرآنی هیأت صاحب الزمانی تهران و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و علاقه مندان تا 30 دی ماه برای ارسال آثار مهلت دارند.

همچنین پس از اتمام فرصت ارسال آثار، داوری مقدماتی انجام و هنرمندان راه یافته به مرحله نهایی تا 13 بهمن سال جاری فرصت دارند نسخه اصلی اثر خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس اراک، خیابان ارشاد (حاج باشی سابق)، ساختمان خانه هنرخط ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره خوشنویسی لوح و قلم/ پیام آیت الله علوی بروجردی به جشنواره

برگزاری جشنواره خوشنویسی لوح و قلم/ پیام آیت الله علوی بروجردی به جشنواره