مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:352022-01-17سياسي

دختر سردار سلیمانی مهمان رادیو مقاومت می شود


برنامه رادیویی «فرمانده» امروز میزبان نرجس سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و به پرسش های مخاطبان درباره این شهید و موضوع مقاومت پاسخ خواهد داد.

- به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، نرجس سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز دوشنبه 27 دی ساعت 13، با حضور در استودیوی برنامه فرمانده مهمان ویژه رادیو مقاومت می شود.

سیده فاطمه شعار مسئول روابط عمومی رادیو مقاومت، در این باره گفت: این شبکه رادیویی در دومین سال فعالیت خود کارش را با همراهی ویژه خانواده سردار سلیمانی آغاز کرد و در این مسیر سرکار خانم نرجس سلیمانی همکاری بسیار نزدیکی با ما داشتند به نحوی که پیش از آغاز به کار رادیو، جلسات مستمری با ایشان برگزار و از ایشان نظرخواهی و کمک گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در طول فعالیت این رادیو نیز همواره از راهنمایی و همراهی های خانم سلیمانی بهره مند بودیم افزود: خانم سلیمانی یکی از شنونده های خوب رادیو مقاومت هستند و فعالیت های همکاران ما را رصد می کنند.

برنامه فرمانده به تهیه کنندگی عباس پیری و گویندگی فاطمه عباسی در مدت فعالیت رادیو مقاومت هر روز از ساعت 12 تا 15 روی آنتن رفته و هدف آن نیز یادآوری رشادت ها و مجاهدت های سردار سلیمانی در ایران و منطقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر سردار سلیمانی مهمان رادیو مقاومت می شود

دختر سردار سلیمانی مهمان رادیو مقاومت می شود