مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:352022-01-17بين الملل

ترامپ: ایران، چین و روسیه، ما را به بازی گرفته اند / مضحکه جهان شده ایم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در ادامه انتقاد های خود به رویکرد دولت جو بایدن رییس جمهور کنونی آمریکا در سخنرانی خود در یک گردهمایی سیاسی در ایالت آریزونا مدعی شد که ایران، - رییس جمهور سابق آمریکا رویکرد سیاست خارجی دولت بایدن را به باد انتقاد گرفت و تاکید کرد که ایران، چین و روسیه آمریکا را به بازی گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در ادامه انتقاد های خود به رویکرد دولت جو بایدن رییس جمهور کنونی آمریکا در سخنرانی خود در یک گردهمایی سیاسی در ایالت آریزونا مدعی شد که ایران، چین و روسیه درحال تجاوزات و اقدامات تحریک آمیزی (علیه ایالات متحده) هستند که هرگز یک سال پیش این کار را نمیکردند.

براساس گزارش پایگاه خبری هیل، رییس جمهور سابق آمریکا در گردهمایی موسوم به آمریکا را نجات دهید افزود: ایران، چین و روسیه آمریکا را به بازی گرفته اند.

رییس جمهور سابق آمریکا طی سخنرانی در جمع حامیان خود در شهر فلورنس آریزونا، عملکرد بایدن را فاجعه بار خواند و گفت آمریکا مضحکه جهان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: ایران، چین و روسیه، ما را به بازی گرفته اند / مضحکه جهان شده ایم

ترامپ: ایران، چین و روسیه، ما را به بازی گرفته اند / مضحکه جهان شده ایم