مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:302022-01-17اقتصادي

پذیرش دوره DBA و PostDBA دانشگاه تهران


ثبت نام دوره های حرفه ای کسب و کار در سطوح DBA و PostDBA در دانشکده فنی دانشگاه تهران ویژه علاقه مندان به آموختن مهارت های پیشرفته حوزه مدیریت کسب و کار آغاز شده است.

- دوره های مدیریت کسب و کار DBA دانشگاه تهران با ارائه پنج گرایش ویژه در حوزه های مدیریت مالی و سرمایه گذاری، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، مدیریت پروژه، مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال، برگزار می شوند.

همچنین دوره عالی PostDBA نیز با رویکرد  مساله یابی، حل مسئله و نیز توسعه مدل های بومی کسب و کار برای اولین بار در دانشکده فنی دانشگاه تهران طرح ریزی و برگزار خواهد شد.

  اطلاعات دوره های مدیریت کسب و کار با توجه به نیازمندی های امروز کسب وکارها و شایستگی های لازم برای کامیابی در عرصه رهبری سازمان ها، و نیز با درنظرگیری نیاز توسعه ای کشور در میسر توسعه پایدار و بهره ور، پرورش مدیرانی صاحب سبک با افق دید مناسب جهت خلق آینده امری لازم و ضروری به نظر می رسد.

در همین راستا دوره های مدیرت کسب و کار در سطوح مختلف MBA و DBA و PostDBA در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می گردد که با ارائه مهمترین سطوح دانشی سعی برآن دارد ، ارزش آفرینی و رقابت در فضای جهانی امروز را برای علاقه مندان و فعالان حوزه مدیریت به شیوه ای کاربردی تبیین سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دوره DBA و PostDBA دانشگاه تهران

پذیرش دوره DBA و PostDBA دانشگاه تهران