مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:302022-01-17سياسي

مصوبات جلسه سی و هفتم شورای شیراز


در سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر شیراز، تخصیص اعتبار برای درمان معتادان متجاهر، ایجاد مراکز کارآفرینی برای بهبودیافتگان از بیماری اعتیاد مصوب و شهرداری ملزم به تکمیل طرح باغ ملی تا پایان سال و بهسازی یکی از تقاطع های غیرهمسطح بلوار چمران شد.

- در سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر شیراز که عصر یکشنبه 26 دی برگزار شد، لایحه ارائه شده از سوی شهرداری این کلانشهر مبنی برتخصیص اعتبار مناسب برای نگهداری و درمان هزار نفر معتاد متجاهر متکدی و غیرمتکدی در مراکز مورد تأیید سازمان بهزیستی به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای شیراز، با تصویب این لایحه، به شهرداری شیراز اجازه داده شد نسبت به تخصیص اعتبار مناسب برای نگهداری و درمان هزار نفر معتاد متجاهر متکدی و غیرمتکدی در مراکز مورد تأیید سازمان بهزیستی استان فارس به مدت سه ماه در سال جاری و به مبلغ 37 میلیارد و 696 هزار و 50 هزار ریال از محل بودجه سال 1400 شهرداری صرفا برای معتادان شیرازی اقدام کند.

در همین رابطه مقرر شد 60 درصد از مبالغ پرداختی شهرداری صرف راه اندازی و تجهیز مرکز کارآفرینی برای بهبودیافتگان ناشی از مواد مخدر (درکنار مرکز ماده 16) شود.

همچنین شهرداری مکلف شد نسبت به تأمین اعتبار هزار نفر معتاد متجاهر متکدی و غیر متکدی در مراکز مورد تأیید سازمان بهزیستی استان فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات جلسه سی و هفتم شورای شیراز

مصوبات جلسه سی و هفتم شورای شیراز