مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:252022-01-17بين الملل

حماس سند جامعی از رویکردهایش درباره آشتی فلسطین به الجزایر داد


منابع محلی کردند، جنبش حماس سندی جامع شامل رویکرد این جنبش درباره آشتی ملی فلسطین به الجزایر ارائه کرده که در آن به اقدامات قبلی و امتیازهای داده شده از سوی این جنبش، - منابع محلی کردند، جنبش حماس سندی جامع شامل رویکرد این جنبش درباره آشتی ملی فلسطین به الجزایر ارائه کرده که در آن به اقدامات قبلی و امتیازهای داده شده از سوی این جنبش، اشاره شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری المیادین به نقل از برخی منابع اعلام کرد: رویکرد حماس درباره آشتی فلسطین شامل برخی اصلاحات در وضعیت داخلی از جمله ساماندهی به سازمان آزادی بخش، پایان دادن به تصمیم گیری های انحصاری در فلسطین و برگزاری انتخابات در داخل و خارج فلسطین است.

منابع یاد شده افزودند: رویکرد حماس شامل گفتگوی آشتی ملی بدون هیچگونه پیش شرط است.

هیات های شش گروه فلسطینی شامل فتح، حماس، جهاد اسلامی، جبهه خلق برای آزادسازی، جبهه دموکرات و جبهه مردمی فلسطین روز یکشنبه برای بررسی مساله آشتی وارد الجزایر شدند.

جنبش حماس اعلام کرد که اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی آن رسما برای سفر به الجزایر جهت گفتگو درباره راه های موفقیت گفتگوی ملی فلسطین دعوت شده است.

این اقدام پس از توافق عبدالمجید تبون، رییس جمهور الجزایر با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در تاریخ ششم دسامبر گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس سند جامعی از رویکردهایش درباره آشتی فلسطین به الجزایر داد

حماس سند جامعی از رویکردهایش درباره آشتی فلسطین به الجزایر داد