مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:252022-01-17سياسي

برخی پی ایجاد تفرقه در شورای شیراز هستند


رییس شورای شهر شیراز با اشاره به فضاسازی ها و واکنش هایی که هفته گذشته و به دنبال تصویب سفر کارشناسان شهرداری به امارات، مطرح شد، هشدار داد که اتحاد سنگر اول و اصلی شورای ششم بوده و برخی به دنبال تخریب این سنگر و ایجاد تفرقه بین اعضای این نهاد هستند.

- مهدی طاهری عصر یکشنبه 26 دی در سی و هفتمین جلسه صحن علنی شورای شهر شیراز بیان کرد: پنج ماه از عمر شورای ششم شیراز سپری شد، فراز و نشیب هایی را گذارنده ایم، اما هفته ای که گذشت را با تمام تجاربش به خاطر می سپاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، طاهری افزود: هفته ای که حسب اطلاع در فضای مجازی با هجمه ای از گفته ها و شنیده ها که نشان از سوء برداشت دوستان و زخم زبان های دشمنان انقلاب از تصمیم شورا برای اعزام چند نفر از کارشناسان شهرداری به کشور امارات بود، مواجه شدیم.

رییس شورای شهر شیراز ادامه داد: در این دوره و پس از حماسه 28 خرداد سال جاری سینه به سینه چنین نقل شد که این دولت و این جماعتی که با رای مردم بر سر کار آمده اند، تمام ذخیره انقلاب هستند و اگر چنین است، پس چرا این به اصطلاح اندک اندوخته را با هر ترفند، تخریب نساخت.

طاهری ادامه داد: آنها امروز در نقشه ای مرموزانه و ماهرانه حساسیت های اعضاء شورا را یک به یک کشف و تحلیل می کنند و از بی صاحبی فضای مجازی کمال سوء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی پی ایجاد تفرقه در شورای شیراز هستند

برخی پی ایجاد تفرقه در شورای شیراز هستند