مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:252022-01-17اقتصادي

غضنفری: پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی 3 برابر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی غضنفری در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: منابع ریالی صندوق در نزد بانک ها سپرده گذاری و به صورت ترجیحی، - رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی گفت: بانک ها دو برابر آورده صندوق را تسهیلات می دهند و با این کار، پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی، سه برابر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی غضنفری در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: منابع ریالی صندوق در نزد بانک ها سپرده گذاری و به صورت ترجیحی، وام داده می شود.

رییس هیئت عامل صندوق توسعه ملی ادامه داد: بر اساس مصوبه روز یکشنبه، بانک ها دو برابر آورده صندوق را تسهیلات می دهند، اما نرخ سود یا کارمزدی که بانک ها دریافت می کنند کاهش پیدا نمی کند و لازم نیست حتماً وام های خود را با نرخ ترجیحی بدهند بلکه منابع خود را با منابع صندوق توسعه ملی که ترجیحی است، تلفیق و نرخ کارمزد معادل را پیدا می کنند.

غضنفری افزود: نرخ سود تسهیلات صندوق، 12 تا 14 درصد و نرخ سود بانک ها ممکن است حدود 20 درصد باشد بنابراین با توجه به اینکه آن ها مجبور نیستند نرخ سود خود را کاهش دهند پس موجب بی رغبتی آن ها نمی شود بلکه موجب می شود سه برابر آنچه تاکنون تسهیلات می دادیم، سرمایه ثابت و سرمایه در گردش را در اختیار تولیدکنندگان و بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غضنفری: پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی 3 برابر می شود

غضنفری: پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی 3 برابر می شود