مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:252022-01-17اجتماعي

راه ارتباطی روستاهای بخش سراجوی مراغه بر اثر بارش برف مسدود است


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه گفت: راه ارتباطی تمامی روستاهای بخش سراجوی این شهرستان بر اثر شدت بارش برف و کولاک امروز مسدود شده است.

- ، نادر شریفی افزود: با توجه به بارش برف و کولاک شدید امروز، از همان دقایق اولیه بارش، تیم های راهداری نسبت به بازگشایی راه های روستایی اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: با وجود تلاش های راهداران، راه های روستایی بخش سراجو به علت تداوم بارش شدید برف و صعب العبور بودن راه های دسترسی مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی آنها هم اکنون ادامه دارد.

وی اضافه کرد: همچنین بیشتر راه های روستایی بخش مرکزی نیز با تلاش راهداران بازگشایی شده و تردد در آنها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

شریفی گفت: با تلاش نیروهای راهداری محورهای اصلی مراغه به هشترود و مراغه به بناب هم اکنون باز بوده و تردد در آنها فقط با استفاده از زنجیر ممکن است.

وی افزود: در حال حاضر 24 نیروی راهداری در راهدارخانه های این شهرستان مستقر هستند و آماده خدمات رسانی شبانه روزی به مسافران و رانندگان در محورهای ارتباطی این شهرستان هستند.

وی به رانندگان توصیه کرد در فصل زمستان به منظور جلوگیری از سوانح احتمالی در سفرهای خود از ناوگان عمومی همچون اتوبوس و قطار استفاده و از سفرهای بی مورد پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی روستاهای بخش سراجوی مراغه بر اثر بارش برف مسدود است

راه ارتباطی روستاهای بخش سراجوی مراغه بر اثر بارش برف مسدود است