مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:202022-01-17سياسي

دانشگاه ها بر اساس دستور رییس جمهور بازگشایی می شوند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: در نیم سال تحصیلی دوم 1400-1401، دانشگاه های استان با ظرفیت صددرصدی بازگشایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی باب الحوائجی صبح امروز در کمیسیون دانشجویی استان همدان با بیان اینکه مدیریت جهادی و انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری در شرایط خاص ظهور و بروز می یابد اظهار کرد: بنا به دستور رییس جمهوری دانشگاه ها باید بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه مدیران دانشگاه ها مدیریت لازم در راستای حل مشکلات برای عادی شدن شرایط را اعمال کنند افزود: از همه ظرفیت های استان برای بازگشایی دانشگاه استفاده شود.

معاون استاندار همدان با اشاره به اینکه برای نیمسال تحصیلی دوم، دانشگاه ها با ظرفیت صد درصدی باز می شود تصریح کرد: همه کلاس ها و فعالیت دانشگاه ها به صورت حضوری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه استان باید به حالت اولیه بازگردد ادامه داد: فرزندان امروز متولیان آینده کشور هستند بنابراین باید با سواد تربیت شوند.

باب الحوائجی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که دانشگاه های ما تعطیل شود گفت: مهار کرونا با مدیریت خوب دولت سیزدهم، انجام واکسیناسیون، رعایت پروتکل ها و.

در وضعیت خوبی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها بر اساس دستور رییس جمهور بازگشایی می شوند

دانشگاه ها بر اساس دستور رییس جمهور بازگشایی می شوند