مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:202022-01-17اقتصادي

واحدهای صنفی از فروش کالای فاقد شناسه خودداری کنند


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اصفهان گفت: بر اساس تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اصناف موظف هستند اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها ثبت کنند و در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،  کمال رضایت، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اصفهان با اشاره به جلسه این کمیسیون و مسائل مطرح شده در خصوص عرضه کالای قاچاق با وجود تذکرهای مکرر به اصناف، گفت: لازم بود در این خصوص یک اقدام عملی و مهم صورت بگیرد؛ بر همین اساس جلسه ای با حضور استاندار و اصناف برگزار گردید و  بر ضرورت مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه تأکید شد.

وی افزود: با توجه به همکاری خوب تجار و اصناف استان، این بار هم قدم مثبتی در راستای اجرای تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر می دارند و دولت را در مبارزه سیستمی با قاچاق کالا و حمایت از تولید یاری خواهند کرد.

رضایت ادامه داد: از این پس، 3 گروه کالایی نظیر لوازم خانگی، دخانیات و پوشاک در صورت نداشتن شناسه کالا، از فروشگاه ها جمع آوری و کالا به منزله کالای قاچاق، ضبط خواهد شد؛ این موضوع از قبل به اصناف اطلاع رسانی و کلاس های آموزشی متعددی نیز در این خصوص برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی از فروش کالای فاقد شناسه خودداری کنند

واحدهای صنفی از فروش کالای فاقد شناسه خودداری کنند