مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:152022-01-17اقتصادي

بافت 1200 مترمربع فرش دستباف توسط مددجویان همدان


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان از تولید 467 تخته فرش به مساحت یک هزار و 200 مترمربع توسط مددجویان همدانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهرام عابدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 70 درصد از سرپرستان خانواده های زیرپوشش کمیته امداد استان، بانوان هستند که سرپرستی 32 هزار خانواده را عهده دار هستند.

وی ادامه داد: یک هزار و 560 نفر از زنان سرپرست خانواده مشترک طرح قالیبافی بوده و دارای دار فعال هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همدان بیان کرد: فرش های بافته شده مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان به مبلغ هفت میلیارد و 313 میلیون تومان به فروش رسیده است.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته توسط حوزه خودکفایی امداد و ضمن برگزاری جلسه استعداد سنجی و مشاوره شغلی به صورت چهره به چهره، متقاضیان بافت فرش جهت طی مراحل اداری و تکمیل پرونده به کارشناس خودکفایی (فرش) معرفی می شوند.

عابدی بیان کرد: در مرحله بافت فرش استادکار ناظر به صورت منظم (ماهیانه) بر روند بافت نظارت کرده و در پایان ضمن ارزیابی و قیمت گذاری، فرش تولیدی به بالاترین قیمت توسط شرکت صنعت آفرینان امداد خریداری و وجه آن پس از کسر وام اعطایی، به حساب مددجو واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت 1200 مترمربع فرش دستباف توسط مددجویان همدان

بافت 1200 مترمربع فرش دستباف توسط مددجویان همدان