مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:152022-01-17سياسي

زمینه اشتغال خانواده زندانیان را فراهم کنیم


اصل شخصی بودن مجازات صرفاً مستولی بر خود زندانی است و نه خانوده او؛ بنابراین باید زمینه اشتغال را نیز برای خانوده آنان فراهم کنیم.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، جمعی از کارآفرینان کشور در نشستی با حضور غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها و با محوریت توسعه حوزه اشتغال و اشتغال زایی در زندان ها به گفتگو و تبادل نظر نشستند.

در این نشست محمدی با تأکید بر اینکه در زندان های کشور مکلف به امور اجرایی مددجویان ساکن در زندان ها هستیم، گفت: اغلب مددجویان کشور به واقع نیازمند مشاوره های فکری و حتی کمک های مادی هستند که باید در هردو جهت به آنان کمک کرد.

وی تصریح کرد: در کشوری زندگی می کنیم که نباید از همسایه خود غافل شویم و بالتبع یکی از این همسایه ها نیز زندان و زندانیان است.

پس لازم است با استفاده از قابلیت ها و ظرفیت هایی مثل اقدامات کارآفرینی و یا کمک های خیرین و نیز همکاری سایر دستگاه ها کاری کنیم که این افراد بتوانند به حیات طیبه خودشان دسترسی پیدا کنند.

رییس سازمان زندان ها توضیح داد: در حوزه معنوی موظف به تربیت روح و فکر مددجویان هستیم و از حیث مادی نیز باید سراغ کمک های مادی در فرآیند روند اصلاحی و تربیتی برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه اشتغال خانواده زندانیان را فراهم کنیم

زمینه اشتغال خانواده زندانیان را فراهم کنیم