مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:102022-01-17بين الملل

کانادا به بهانه حمله روسیه نسبت به سفر شهروندانش به اوکراین هشدار داد


دولت کانادا در یک توصیه نامه مرتبط با سفرهای جدید، به احتمال حمله روسیه به اوکراین اشاره کرد و از شهروندانش خواست از سفرهای غیرضروری به اوکراین اجتناب کنند.

- کانادا به بهانه "حمله روسیه" نسبت به سفر شهروندانش به اوکراین هشدار داد دولت کانادا در یک توصیه نامه مرتبط با سفرهای جدید، به احتمال "حمله روسیه" به اوکراین اشاره کرد و از شهروندانش خواست از سفرهای غیرضروری به اوکراین اجتناب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مسکو بیش از 100 هزار نیرو در نزدیکی مرز با اوکراین مستقر کرده است و آمریکا روز جمعه اعلام کرده بود که می ترسد در صورتی که دیپلماسی در تحقق اهداف روسیه ناکام بماند، مسکو بهانه ای برای حمله آماده کرده باشد.

دولت کانادا در یک توصیه نامه سفر که اواخر روز شنبه منتشر کرد، اظهار داشت: به خاطر احتمال حمله روسیه به اوکراین و بسیج نظامی اش در نزدیکی مرز این کشور، سطح خطر برای سفر به اوکراین را به پرهیز از سفرهای غیرضروری تغییر دادیم.

کانادا با داشتن یک جمعیت قابل توجه از اوکراینی تبارهایی که از نظر سیاسی نفوذ چشمگیری نیز دارند، از زمان الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه در سال 2014 میلادی، موضع تند و جدی نسبت به مسکو اتخاذ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانادا به بهانه حمله روسیه نسبت به سفر شهروندانش به اوکراین هشدار داد

کانادا به بهانه حمله روسیه نسبت به سفر شهروندانش به اوکراین هشدار داد