مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:102022-01-17سياسي

برگزاری سوگیاد دکتر نحوی در دانشگاه شیراز


همزمان با چهلمین روز درگذشت زنده یاد دکتر اکبر نحوی استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز، سوگیادی با حضور دانشگاهیان به میزبانی دانشگاه محل تدریس آن مرحوم برگزار شد.

- ایسنا/فارس همزمان با چهلمین روز درگذشت زنده یاد "دکتر اکبر نحوی" استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز، سوگیادی با حضور دانشگاهیان به میزبانی دانشگاه محل تدریس آن مرحوم برگزار شد.

آیین سوگ یاد زنده یاد دکتر اکبر نحوی، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز، عصر یکشنبه 26 دی و همزمان با چهلمین روز درگذشت آن زنده یاد، با سخنرانی تنی چند از اساتید دانشگاه به شکل مجازی و حضوری، در تالار حکمت دانشگاه شیراز برگزار شد.

دکتر سیدجعفر مؤید شیرازی، استاد بازنشسته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز در مطلع این رویداد، طی پیامی ویدیویی به بیان ویژگی های شخصیتی زنده یاد دکتر نحوی پرداخت و گفت: دکتر نحوی، استادی باسواد، باذوق و باایمان بود، او از تمام جهات یک معلم معتقد و آگاه بود که اگر همه ی فرهنگوران ما این خصال دکتر نحوی را در وجودشان داشته باشند، جای بسی افتخار خواهد داشت.

بخش زبان و ادبیات فارسی تجسم ارزش های متعالی در فرهنگ است دکتر محمدیوسف نیری، استاد و همکار زنده یاد دکتر نحوی نیز گفت: با رفتن دکتر نحوی، ضربه ی دشواری بر بدنه ی بخش زبان و ادبیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سوگیاد دکتر نحوی در دانشگاه شیراز

برگزاری سوگیاد دکتر نحوی در دانشگاه شیراز