مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:002022-01-17اجتماعي

فعالیت امدادی و خدمات رسانی 34 تیم هلال احمر فارس در بارش اخیر


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس گفت: طی بارش های اخیر 34 تیم عملیاتی با 132 نفر نیرو و 32 خودروی عملیاتی در مناطق درگیر با سیلاب وبرف در حالت آماده باش و خدمات رسانی شدند.

- ، با اشاره به آمار سیل، آبگرفتگی، برف و کولاک از 23 دی تا کنون در استان فارس اظهار کرد: در پی بارشهای جوی از نیمه دوم دیماه در فارس 11 شهرستان این استان درگیر شده اند.

وی افزود: در این بارش ها شهرستانهای رستم، آباده، اقلید، داراب، سپیدان، قیر کارزین، ممسنی، خرم بید، کازرون شیراز، ارسنجان، فیروزآباد درگیر آب گرفتگی، سیلاب و برف و کولاک شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس تصریح کرد: تعداد خانوارهای درگیر با آبگرفتگی، سیلاب و برف و کولاک را 704 خانوار بود.

خوبیار با ذکر این موضوع که در این بارشها هیچگونه مصدومی نداشته ایم، ابراز کرد: در همین زمینه به 3 هزار و 253 نفر امداد رسانی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس از آسیب دیده گی 5 منزل مسکونی و تخلیه آب و همچنین اسکان آنان در این مدت خبر داد و بیان کرد: 34 تیم عملیاتی با 132 نفر نیرو و 32 خودروی عملیاتی در مناطق درگیر با سیلاب وبرف در حالت آماده باش و خدمات رسانی به سیل زدگان و گرفتار شدگان در برف و کولاک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت امدادی و خدمات رسانی 34 تیم هلال احمر فارس در بارش اخیر

فعالیت امدادی و خدمات رسانی 34 تیم هلال احمر فارس در بارش اخیر