مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:502022-01-17ورزشي

شیمیدر قم، چگونه به قطب بسکتبال ایران مبدل شد؟!


مدیر تیم دسته یک باشگاه شیمیدر گفت: تیم های لیگ یک و لیگ دو پشتیبان تیم های لیگ برتر هستند و وظیفه پرورش بازیکن های جوان را دارند تا بتوانیم در سال های آینده از این تیم ها به لیگ برتر بازیکن تزریق کنیم.

- هادی عامری، مدیر تیم دسته یک باشگاه شیمیدر، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه باشگاه شیمیدر یک باشگاه خصوصی است که در زمینه بسکتبال سرمایه گذاری و حمایت می کند، عنوان کرد: باشگاه شیمیدر از سال 1388 در حال تیم داری است و در همه رده های سنی حضور داشته است.

وی بابیان اینکه باشگاه شیمیدر چندین سال است که در لیگ برتر تیم دارد و هرسال نیز از مدعیان قهرمانی بوده است، اظهار کرد: باشگاه شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال آقایان و بانوان، لیگ دسته یک آقایان و لیگ دسته دو بانوان فعالیت دارد و در لیگ برتر هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان مدعی قهرمانی است.

مدیر تیم دسته یک باشگاه شیمیدر ادامه داد: تیم های لیگ یک و لیگ دو پشتیبان تیم های لیگ برتر هستند و وظیفه پرورش بازیکن های جوان را دارند تا بتوانیم در سال های آینده از این تیم ها به لیگ برتر بازیکن تزریق کنیم.

مدیر آکادمی های باشگاه شیمیدر اظهار کرد: امسال آکادمی های باشگاه نیز برای جذب و پرورش استعدادها در قم و تهران فعال شده اند که سعی شده است از ظرفیت آن ها هم استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر قم، چگونه به قطب بسکتبال ایران مبدل شد؟!

شیمیدر قم، چگونه به قطب بسکتبال ایران مبدل شد؟!