مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:452022-01-17بين الملل

توضیحات آمریکا درباره قرارداد ادعایی انتقال گاز اسراییل به لبنان


وزارت خارجه آمریکا گزارش های رسانه ای درباره نظارت این کشور بر قراردادی در زمینه انرژی میان لبنان و رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

- وزارت خارجه آمریکا گزارش های رسانه ای درباره نظارت این کشور بر قراردادی در زمینه انرژی میان لبنان و رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت صدی البلد، دفتر امور خاور نزدیک در وزارت خارجه آمریکا در توییتی بدون روشن کردن این مساله که آیا چنین توافقی وجود دارد اصلا یا نه، نوشت: گزارش های رسانه ها دال بر اینکه آمریکا در قرارداد انرژی میان اسراییل و لبنان میانجی گری کرده، نادرست هستند.

طبق گزارش خبرگزاری بلومبرگ آمریکا، لبنان پیشتر خبر واردات گاز از اراضی اشغالی در قراردادی با نظارت آمریکا را رد کرده بود.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی روز شنبه مدعی شده بود که با موافقت آمریکا سوخت از طریق اردن و سوریه به لبنان منتقل خواهد شد.

بر اساس این ادعای تلویزیون رژیم صهیونیستی، آمریکا باید برای اجرای قرارداد گفته شده، تحریم هایی را که برای دولت بشار اسد، رییس جمهور لبنان درنظر گرفته، لغو کند.

وزارت انرژی لبنان در بیانیه ای ادعای مطرح شده در تلویزیون رژیم صهیونیستی را تکذیب و اعلام کرد: گاز طبیعی منحصرا از مصر و از طریق خاک اردن و سوریه منتقل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات آمریکا درباره قرارداد ادعایی انتقال گاز اسراییل به لبنان

توضیحات آمریکا درباره قرارداد ادعایی انتقال گاز اسراییل به لبنان