مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:452022-01-17بين الملل

راه اندازی دفتر یوفوها توسط پنتاگون


مرکز و مقر فرماندهی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا(پنتاگون) دفتر جدید خود را برای بررسی موضوع مرموز یوفوها یا همان بیگانگان فرازمینی راه اندازی کرد.

- مرکز و مقر فرماندهی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا(پنتاگون) دفتر جدید خود را برای بررسی موضوع مرموز یوفوها یا همان بیگانگان فرازمینی راه اندازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، یک دفتر جدید در پنتاگون، مشاهدات گوناگون اشیاء پرنده ناشناس (یوفو-UFO) را بررسی خواهد کرد.

البته قرار دادن برنامه جدید بررسی پدیده های هوایی ناشناخته در اختیار دفتر معاونت اطلاعات و امنیت وزیر دفاع، برخی از علاقه مندان به موضوع فرازمینی ها را که یوفولوژیست نامیده می شوند، ناراحت کرده است، زیرا آنها به ارتش آمریکا برای افشای هر حقیقتی که درباره این موضوع وجود دارد، اعتماد ندارند.

ران جیمز سخنگوی شبکه غیر انتفاعی Mutual UFO که به بررسی چنین مشاهداتی می پردازد، می گوید: این موضوعی است که سابقه محرمانه بودن دارد و هر چیزی که فاقد گردش آزاد اطلاعات باشد، تحت کنترل و غیر قابل قبول است.

ایجاد این دفتر جدید در ماه دسامبر تصویب شد که در قانون به عنوان تشکیل دفتر، ساختار سازمانی و مقامات برای رسیدگی به پدیده های هوایی ناشناخته یاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دفتر یوفوها توسط پنتاگون

راه اندازی دفتر یوفوها توسط پنتاگون