مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:302022-01-17سياسي

امام جمعه کرج: «جهاد تبیین» ریشه در تاریخ دارد


نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه «جهاد تبیین» ریشه در تاریخ دارد، گفت: حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها در خطبه فدکیه خود به خوبی شیوه حکومت بعد از رسول خدا را تبیین و «حکومت مردم بر مردم» را باطل بیان می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز، شامگاه یک شنبه در جمع اصحاب رسانه، به مناسبت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها جمعی از شاعران و ستایشگران اهل بیت علیهم السلام با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز دیدار و تعدادی از شاعران، ستایشگران و مرثیه سرایان اهل بیت (علیهم السلام) فضای حسینیه امام خمینی (ره) دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج را به نام حضرت ام البنین (سلام الله علیها) و قمر بنی هاشم (علیه السلام) معطر کردند.

آیت الله حسینی همدانی در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها، بابیان اینکه ژن مادر در تربیت شخص بسیار مؤثر است، گفت: بخش مهمی از مقامات و فضائل حضرت ابوالفضائل قمر بنی هاشم علیه السلام از مادرشان گرفته شده است.

وی بابیان اینکه فرزندان حضرت ام البنین سلام الله علیها همگی شهیدان واقعه کربلا هستند، گفت: عصاره وجودی حضرت ام البنین سلام الله علیها در تمامی چهار ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: «جهاد تبیین» ریشه در تاریخ دارد

امام جمعه کرج: «جهاد تبیین» ریشه در تاریخ دارد