مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:252022-01-17سياسي

دهه فجر تجلی شکوهمند غیرت دینی مردم در مبارزه با طاغوت است


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دهه فجر تجلی شکوهمند غیرت دینی مردم در مبارزه با طاغوت است.

- ، حجت الاسلام رضا دیلمی صبح دوشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی دهه فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی فصل نوینی از عظمت اراده مومنانه مردمی و عظمت افق تمدنی را به تصویر کشید، اظهار کرد: تبیین عظمت حدوث انقلاب و دستاوردهای آن، یک تکلیف همگانی در برابر اراده دشمن جهت ناامید سازی جامعه از اهداف تمدنی است.

وی با بیان اینکه ایام دهه مبارک فجر، بخشی از هویت و تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است، افزود: یکی از محورهایی که مقام عظمای ولایت در جهاد تبیینی به آن توجه دارند، تشریح و تبیین عمیق عظمت حدوث انقلاب و دستاوردهای عظیم آن در برابر در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی است و ایام دهه فجر فرصت ویژه ای است که شبکه امامت و تشکل های دینی، مجموعه های انقلابی و فرهنگی در این حوزه، نقش آفرین باشند.

دیلمی بیان کرد: نگاه و اهداف انقلاب اسلامی، اهداف تمدنی در مسیر تحقق ظهور است و ایام الله دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند غیرت دینی در مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی هژمونی پوشالی جهان استکبار را در سال 57 با عزم و اراده مومنانه و تبعیت از گفتمان ولایت مطلقه فقیه در هم شکسته است، گفت: امروز جهان نظاره گر افول و وضعیت اسفناک آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر تجلی شکوهمند غیرت دینی مردم در مبارزه با طاغوت است

دهه فجر تجلی شکوهمند غیرت دینی مردم در مبارزه با طاغوت است