مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:252022-01-17اجتماعي

آماده باش دستگاه های خدماتی و امدادی در رشت


سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارش برف تا پایان هفته، گفت: همه دستگاه های خدماتی و امدادی در آماده باش کامل هستند.

- با اشاره به برگزاری جلسه مدیریت بحران با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، اظهار کرد: با توجه به کاهش دما و بارش برف تمام دستگاه های خدماتی، امدادی و انتظامی در آماده باش هستند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی تا پایان هفته جاری به تناوب شاهد بارش برف هستیم، تصریح کرد: در صورت بارش شدید برف دستگاه های خدمات رسان سریعاً به محل اعزام و در ابتدا اقدام به بازگشایی مسیرهای اصلی و بعد فرعی می کنند.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه دهیاران نیز با استفاده از امکانات محلی و با مشارکت بخش خصوصی پای کار هستند، اضافه کرد: در شرایط فعلی با توجه به بازدیدهایی که صورت گرفته شهرستان مشکل خاصی ندارد.

وی با بیان اینکه بیشترین بارش برف در محور سنگر به سمت امامزاده هاشم و سراوان و کوچصفهان باریده است، ادامه داد: نمک پاشی توسط دستگاه خدمات رسان در این محورها انجام شده و همه آماده باش هستند.

امام پناهی با اشاره به اینکه شرکت های گاز، نفت، ادارت برق و آب با اکیپ های بحران در آماده باش و تقسیم کار صورت گرفته است، اضافه کرد: بازدیدهای میدانی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش دستگاه های خدماتی و امدادی در رشت

آماده باش دستگاه های خدماتی و امدادی در رشت