مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:102022-01-17اجتماعي

احداث مدارس شبانه روزی مشکل دانش آموزان سیستان و بلوچستان را حل می کند


معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه احداث مدارس شبانه روزی مشکل دانش آموزان سیستان و بلوچستان را حل می کند، گفت: یکی از کارهای اصلی طی این سال ها که در سازمان نوسازی مدارس شکل گرفته رسیدگی به فضاهای آموزشی عشایری کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، داریوش ورناصری امروز در آیین کلنگ زنی مجتمع شبانه روی دانش آموزی عشایری شهرستان سوران گفت: یکی از کارهای اصلی در طی این سال ها که در سازمان نوسازی مدارس شکل گرفته رسیدگی به فضاهای آموزشی عشایری کشور است.

وی اظهار داشت:  اولویت اول ما در سال 1400، احداث فضاهای آموزشی مربوط به عشایر هست، امروز که در خدمت شما هستیم این پروژه ها آغاز شده است و امیدواریم که با توجه به تامین اعتبار خوبی که صورت گرفته و با کمک همکاران ما در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و استانها این پروژه ها در اسرع وقت انجام شود.

وی با بیان اینکه امروز مدرسه شبانه روزی برای دانش آموزان عشایری در روستای حق آباد شهرستان سوران کلنگ آن بر زمین زده شد، ادامه داد: با توجه به بازدیدها و بررسی هایی که از نقاط مختلف کشور داشته ایم، به مراتب از دیگر نقاط، عقب ماندگی های بیشتری در بحث فضاهای آموزشی در استان سیستان و بلوچستان وجود داشت، لذا  چند موضوع را در سیستان و بلوچستان پس از بررسی و جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مدارس شبانه روزی مشکل دانش آموزان سیستان و بلوچستان را حل می کند

احداث مدارس شبانه روزی مشکل دانش آموزان سیستان و بلوچستان را حل می کند