مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 03:352022-01-17اقتصادي

وزیر اماراتی: آرزوی داریم سوییس خاورمیانه بشویم


وزیر مشاور امارات در امور هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال در راستای عادی سازی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی، این رژیم را یک «شریک فوق العاده» برای امارات دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، عمر العلما وزیر مشاور امارات متحده عربی در امور هوش مصنوعی، اقتصاد دیجیتال و سامانه های از راه دور، اشاره کرد که کشورش آرزوی تبدیل شدن به سوییس خاورمیانه را دارد و این کشور یک رهبر منطقه ای در زمینه توسعه فناوری است.

او در مصاحبه ای با CNN توضیح داد که کشورش از نظر جذب سرمایه گذاری در سراسر جهان برای شرکت های اقتصاد دیجیتال، در منطقه پیشتاز است.

وی با تأکید بر اینکه چالشی که امروز با آن روبرو هستیم حجم بازار امارات است افزود: حجم بازار در امارات بزرگ است، اما نه به اندازه ای که ما می خواهیم.

العلماء خاطرنشان کرد که کشورش تنها به دنبال بازار منطقه ای نیست، بلکه به دنبال تأسیس شرکت های بین المللی است که از امارات شروع می شود و به سایر نقاط جهان گسترش می یابد.

وی با اشاره به لزوم درک مسیر جدیدی که امارات به عنوان یک کشور از منظر دیپلماتیک در پیش گرفته است، در مورد چشم انداز همکاری با رژیم صهیونیستی مدعی شد که اسراییل یک شریک فوق العاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اماراتی: آرزوی داریم سوییس خاورمیانه بشویم

وزیر اماراتی: آرزوی داریم سوییس خاورمیانه بشویم