مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 02:552022-01-16بين الملل

خیز اسراییل برای احداث پایگاه در جزیره سقطری یمن


منابع محلی یمن یکشنبه از اقدام رژیم صهیونیستی برای کمک به امارات متحده عربی به منظور احداث یک پایگاه نظامی جدید در جزیره سقطری در جنوب یمن خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه خبری یمن نیوز ، منابع آگاه به این پایگاه خبری گفته اند که امارات به صورت رسمی تأمین مالی احداث این پایگاه نظامی که قرار است در جزیره عبدالکوری واقع در مجمع الجزایر سقطری احداث شود، آغاز کرده است.

به گفته این منابع، این پایگاه جدید با هماهنگی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی تاسیس شود.

این منابع که به نامشان اشاره ای نشده است، اعلام کردند، پایگاه نظامی مذکور، در ادامه اتاق عملیات رژیم صهیونیستی است که در سقطری تشکیل داده است.

تصاویر ماهواره ای منتشر شده توسط سایت تحقیقاتی ایکاد از پایگاه نظامی امارات در عبدالکوری، باند های فرودگاهی به طول 540 متر و عرض 30 متر را نشان می دهد.

رژیم صهیونیستی با هدف افزایش فعالیت های جاسوسی و برای سلطه بر مهم ترین مسیر کشتیرانی جهان در جنوب یمن، به دنبال حضور پر رنگ تر در سواحل و جزایر یمن است.

این خبر چند روز پس از آن اعلام می شود که یک تیم از کارشناسان خارجی، در شهر حدیبو (مرکز سقطری) عملیات نقشه برداری برای احداث دومین فرودگاه نظامی امارات را آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز اسراییل برای احداث پایگاه در جزیره سقطری یمن

خیز اسراییل برای احداث پایگاه در جزیره سقطری یمن