مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 01:152022-01-16ورزشي

جدیدترین وعده برای نفتی ها / بنی تمیم: تا آخر هفته پول در حساب باشگاه آبادان است


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان می گوید تا پایان هفته 15 میلیارد تومان به حساب باشگاه نفت آبادان واریز می شود.

- جدیدترین وعده برای نفتی ها / بنی تمیم: تا آخر هفته پول در حساب باشگاه آبادان است ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان می گوید تا پایان هفته 15 میلیارد تومان به حساب باشگاه نفت آبادان واریز می شود.

حمید بنی تمیم درباره این که چرا در حالی که وزارت نفت برای هر کدام از تیم های نفتی خوزستان مبلغ 15 میلیارد تومام به حساب اداره کل ورزش خوزستان واریز کرده است تنها سهم نفت مسجدسلیمان به آنها پرداخت شد؟ اظهارکرد: قرار بود 30 میلیارد تومان به حساب اداره کل ورزش استان واریز شود اما در دوران مدیریت سابق اداره کل ورزش خوزستان تنها مبلغ 15 میلیارد تومان واریز شد.

وی افزود: از زمانی که من در اداره کل ورزش استان مشغول به فعالیت شدم، در حال پیگیری 15 میلیارد دیگر هستیم تا طبق ضوابط به باشگاه نفت آبادان نیز پرداختی داشته باشیم.

ساعاتی پیش نیز وزیر ورزش پیگیر اوضاع نفت آبادان بود که از او خواهش کردم با وزیر نفت صحبتی داشته باشد تا اگر قرار است من قولی بدهم به استناد صحبت های هر دو وزیر باشد که قول آخر هفته داده شد و امیدوارم این قول عملی شود و 15 میلیاردی که قرار بود به حساب اداره کل ورزش واریز شود، واریز شده و ما نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین وعده برای نفتی ها / بنی تمیم: تا آخر هفته پول در حساب باشگاه آبادان است

جدیدترین وعده برای نفتی ها / بنی تمیم: تا آخر هفته پول در حساب باشگاه آبادان است