مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 20:502022-01-16دانش

تشکیل نخستین جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی به ریاست آیت الله رییسی


هیات امنای صندوق توسعه ملی به ریاست رییس جمهور تشکیل جلسه داد و در آن مهمترین برنامه ها و اقدامات ضروری برای تقویت صندوق پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

- هیات امنای صندوق توسعه ملی به ریاست رییس جمهور تشکیل جلسه داد و در آن مهمترین برنامه ها و اقدامات ضروری برای تقویت صندوق پس از بحث و بررسی به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین جلسه هیأت امنای صندوق توسعه ملی روز یکشنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی تشکیل شد و در آن پیشنهاد اهرمی کردن منابع ریالی صندوق در اعطای تسهیلات ریالی به تصویب رسید.

براساس این مصوبه به منظور افزایش پوشش تسهیلات ریالی و اهرمی کردن منابع، هیات عامل صندوق توسعه ملی مجاز است در قراردادهای سپرده گذاری ریالی صندوق مزبور، به نسبت یک سهم صندوق و تا حداقل دو برابر آن سهم آورده بانک عامل از منابع داخلی خود را منظور نماید.

تقویت اقدامات صندوق برای وصول مطالبات سر رسید شده مصوبه دیگری بود که بر اساس آن هیات عامل صندوق توسعه ملی مجاز است برای تسریع در وصول مطالبات معوق خود بابت تسهیلات اعطایی از محل منابع صندوق، نسبت به تملک دارایی ها و سهام بانک ها و تسهیلات گیرندگان ذیربط و یا مشارکت در طرح های پربازده اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل نخستین جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی به ریاست آیت الله رییسی

تشکیل نخستین جلسه هیات امنای صندوق توسعه ملی به ریاست آیت الله رییسی