مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 18:502022-01-16اجتماعي

برف و باران و سرما این روزها ادامه دارد/ ورود سامانه بارشی تازه از 30 دی


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه بارش ها در روزهای آتی، گفت: روز با ورود سامانه جدید، در برخی مناطق نظیر شمال غرب و غرب، - محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در سه روز آینده در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور بارش باران و وزش باد شدید و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف خواهیم داشت.

وی افزود: روز آینده در بخش هایی از جنوب غرب و غرب کشور همچنین شمال غرب، استان های ساحلی خزر و ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز در استان های تهران، قزوین و البرز بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز سه شنبه 28 دی به تدریج از شدت بارش ها در نیمه غربی کشور کاسته می شود و فعالیت سامانه بارشی در بخش هایی از سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و بخش هایی از شمال شرق کشور ادامه دارد.

اصغری با بیان اینکه روز چهارشنبه در بخش هایی از جنوب شرق و شمال غرب بارش پراکنده داریم، گفت: روز پنج شنبه 30 دی با ورود سامانه جدید در نواحی شمال غرب و غرب کشور، ارتفاعات زاگرس مرکزی، استان های ساحلی خزر، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز بارش برف و باران و وزش باد شدید خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران و سرما این روزها ادامه دارد/ ورود سامانه بارشی تازه از 30 دی

برف و باران و سرما این روزها ادامه دارد/ ورود سامانه بارشی تازه از 30 دی