مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:202022-01-16دانش

قرار گرفتن نام 11 استاد دانشگاه شیراز جزو یک درصد جهان


براساس آخرین داده های آماری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، یازده عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز جزو پژوهشگران پُراستناد و یک درصد برتر جهان قرار گرفتند.

- پردازش های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بر روی داده های استخراج شده از پایگاه های ESI و wos نشان می دهد که یازده نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در رشته های مختلف، جزو پژوهشگران پُراستناد و دانشمندان یک درصد ایرانی، قرار گرفته اند.

بر پایه مطالعات انجام شده توسط مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری(ISC) و بررسی های کارشناسی فهرست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا، 481 نفر از مجموع 684 پژوهشگر شناسایی شده براساس شاخص های استنادی و علم سنجی، دارای رفتار استنادی نرمال و بدون مقاله سلب اعتبارشده یا بازپس گیری شده، به عنوان پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر معرفی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیم فرجاه در رشته مهندسی قدرت و کنترل، دکتر بهنام کشاورزی در رشته زمین شناسی، دکتر علیرضا سپاسخواه در رشته مهندسی آب، دکتر علیرضا سیفی در رشته مهندسی قدرت و کنترل، دکتر فرید مُر در رشته زمین شناسی، دکتر محمدرضا رحیم پور در رشته مهندسی شیمی، دکتر محمدهادی اسکندری در رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی، دکتر محمود یعقوبی در رشته مهندسی مکانیک حرارت سیالات، دکتر مهرداد نیاکوثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار گرفتن نام 11 استاد دانشگاه شیراز جزو یک درصد جهان

قرار گرفتن نام 11 استاد دانشگاه شیراز جزو یک درصد جهان