مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:252022-01-16دانش

دانشگاه امیرکبیر رتبه نخست کشور را در حوزه میزان مبلغ قرارداد های صنعتی کسب کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد احمدی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: براساس اطلاعات آماری سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) وزارت علوم، - براساس اعلام سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) وزارت علوم، دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه نخست کشور در خصوص میزان مبلغ قرارداد های صنعتی را کسب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد احمدی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: براساس اطلاعات آماری سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) وزارت علوم، دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه نخست کشور در خصوص میزان مبلغ قرارداد های صنعتی را کسب کرده است.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: این دانشگاه در سال جاری، 401 هزار و 470 میلیارد ریال قرارداد صنعتی را از طریق سامانه ساتع منعقد کرده است؛ در حالی که مبلغ کل قرارداد های دانشگاه صنعتی امیرکبیر بالغ بر هزار میلیارد ریال می باشد.

وی خاطر نشان کرد: بنا براعلام این سامانه، دانشگاه صنعتی امیرکبیر 741 فراخوان ارتباط با صنعت (ویژه اساتید) و از 157 پایان نامه تحصیلات تکمیلی برای پیشبرد قرارداد های صنعتی حمایت کرده است که این موارد در فضای مجازی و وبسایت اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه امیرکبیر رتبه نخست کشور را در حوزه میزان مبلغ قرارداد های صنعتی کسب کرده است

دانشگاه امیرکبیر رتبه نخست کشور را در حوزه میزان مبلغ قرارداد های صنعتی کسب کرده است