مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:202022-01-16دانش

اخذ مجوز قطعی رشته اقتصاد محیط زیست در راستای توسعه پایدار سواحل مکران


مجوز قطعی دایر کردن رشته اقتصاد محیط زیست در گروه اقتصاد دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار،  با تلاش و پیگیری های صورت گرفته توسط ریاست، هیات رییسه و همچنین اعضای هیات علمی گروه اقتصاد، مجوز قطعی دایر کردن رشته اقتصاد محیط زیست در گروه اقتصاد دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) صادر شد.

درخواست دایر کردن رشته اقتصاد محیط زیست در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، از یک سو در تطابق کامل با مأموریت دانشگاه در راستای توسعه پایدار و دریامحور ملی و منطقه ای در سواحل مکران و از سوی دیگر همسو با اسناد بالادستی، از جمله نقشه جامع علمی کشور ، طرح آمایش آموزش عالی ، و سند توسعه منطقه ساحلی مکران است.

تاکید اسناد مورد اشاره بر توسعه تجارت بین المللی، حمل و نقل بین المللی، تولید و صادرات فولاد، پتروشیمی و صنایع متوسط و بزرگ، گردشگری، شیلات و فرآوری های وابسته به شیلات و کشاورزی است؛ این در حالی است که تمامی این مسیرهای توسعه، مستلزم ارزیابی های دقیق اقتصادی و زیست محیطی به صورت همزمان، محاسبه سود و زیان و بهره وری، و آینده نگری در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز قطعی رشته اقتصاد محیط زیست در راستای توسعه پایدار سواحل مکران

اخذ مجوز قطعی رشته اقتصاد محیط زیست در راستای توسعه پایدار سواحل مکران