مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-09سياسي

مجلس از دولت جهادی و خادم مردم حمایت می کند


نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس با بیان اینکه مجلس از دولت جهادی و خادم مردم حمایت می کند گفت: ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم و اگر کسی فساد کند مقابل او می ایستیم اما دولتی که خصوصیتش در طراز انقلاب باشد و برای مردم کار کند مورد حمایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام محمد سبزی در جلسه شورای اداری ساوه با بیان اینکه دولت در سه ماهه ابتدایی فعالیت خود کارنامه شیرین به ساوه که مدت هاست محقق نشده، نبود بیمارستان دولتی بعد از انقلاب در ساوه، عدم تامین زمین برای طرح جهش ملی مسکن در این شهرستان و همچنین لزوم محاسبه تعرفه گرمسیری برق از مهمترین خواسته های این روزهای مردم است که نیاز به اتخاذ تدابیر ویژه و تعیین بودجه لازم دارد.

وی با بیان اینکه سهم ساوه از توزیع عادلانه اعتبارات در استان ناچیز است گفت: شهرستان ساوه در بحث درآمدها نسبت به شهرستان های دیگر وضعیت مطلوبی دارد لذا انتظار میرود اعتبارات پیش بینی شده برای این شهرستان در حد و اندازه های آن باشد.

نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس خاطرنشان کرد: روزی همین شهرستان از محل مالیات بر ارزش افزوده 17 میلیارد تومان دریافت میکرد اما با اجرای قانون ششم توسعه دریافتی آن به یک پنجم کاهش یافت که ضربه مهلکی به شهرستان بود که عادلانه نبوده و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از دولت جهادی و خادم مردم حمایت می کند

مجلس از دولت جهادی و خادم مردم حمایت می کند