مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-09ورزشي

خروج استقلال با پیکان از بحران تساوی/ تیم مجیدی بالاخره پیروز شد


تیم فوتبال استقلال در هفته نهم مسابقات لیگ برتر برابر تیم پیکان به پیروزی رسید تا ضمن کسب چهارمین برد این فصل خود، به طلسم پنج تساوی متوالی خاتمه بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال استقلال در نهمین دیدار خود در مسابقات لیگ برتر امروز پنجشنبه به مصاف پیکان رفت که این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود استقلال تمام شد.

در این مسابقه که از ساعت 16 در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز شد، سیاوش یزدانی (31)، محمد دانشگر (74) و ارسلان مطهری برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال که در سه بازی ابتدایی لیگ صاحب سه پیروزی و در ادامه پنج تساوی متوالی شده بود، با این برد از بحران تساوی ها خارج شد و موقتا با 17 امتیاز به رده دوم صعود کرد تا منتظر نتیجه بازی تیم های پرسپولیس، آلومینیوم و گل گهر در این هفته باشد.

ترکیب استقلال و پیکان استقلال در این بازی با ترکیب سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا (93 - امیرعلی صادقی) ، زبیر نیک نفس (93 - روزبه چشمی)، مهدی مهدی پور، امیرحسین حسین زاده (88 - امین قاسمی نژاد)، سبحان خاقانی (63 - ارسلان مطهری) و رودی ژستد (88 - آرمان رمضانی) بازی کرد.

پیکان هم با امیرحسین رنگرز، امیرحسین غلامی (76 - نادر محمدی)، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، اسماعیل بابایی (76 - غلامرضا ثابت ایمانی)، ابراهیم صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج استقلال با پیکان از بحران تساوی/ تیم مجیدی بالاخره پیروز شد

خروج استقلال با پیکان از بحران تساوی/ تیم مجیدی بالاخره پیروز شد