مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-09اقتصادي

تقویت مناسبات تجاری و گمرکی ایران با ارمنستان و گرجستان


با سفر زمینی رییس کل گمرک به ارمنستان و گرجستان، مناسبات تجاری، گمرکی و حمل و نقلی جمهوری اسلامی ایران با ایروان و تفلیس در کنار سایر همسایگان تقویت می شود.

- به نقل از گمرک، سید روح اله لطیفی افزود: روز گذشته میراشرفی معاون وزیر اقتصاد و رییس کل گمرک به همراه هیئتی از مرز نوردوز در استان آذربایجان شرقی وارد مرز مغری ارمنستان شد و از نزدیک به بررسی مشکلات تجاری، گمرکی و حمل و نقلی فعالان اقتصادی دو کشور پرداخت.

وی اضافه کرد: میراشرفی برای آشنایی با موانع تجاری و حمل و نقلی از مسیر جاده جدید ترانزیتی ارمنستان به ایروان سفر کرد و صبح امروز نیز با رییس کمیته درآمدهای ارمنستان، ملاقاتی با موضوعات گمرکی، تبادل اطلاعات تجاری و انجام تفاهم نامه های گذشته داشته است.

لطیفی توضیح داد: این سفر به دعوت رییس کمیته درآمدهای دولتی ارمنستان که پیش از این به تهران سفر کرده بود انجام شده است.

وی افزود: رییس کل گمرک ایران، ملاقاتی با وزیر زیرساخت های ارمنستان و پس از آن نشست دیگری با وزیر اقتصاد این کشور خواهند داشت و امشب نیز فعالان اقتصادی در سفارت ایران با رییس کل گمرک ایران به گفتگو خواهند پرداخت.

سخنگوی گمرک در خصوص سایر برنامه های این سفر گفت: معاون وزیر اقتصاد، صبح فردا برای بازدید از مرز مشترک ارمنستان با گرجستان به نقطه مرزی مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مناسبات تجاری و گمرکی ایران با ارمنستان و گرجستان

تقویت مناسبات تجاری و گمرکی ایران با ارمنستان و گرجستان