مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-09سياسي

خطر فرونشست در اصفهان جدی است/دیدگاه های سیاسی معضل اصلی در مسیر مدیریت آب


استاندار اصفهان با بیان اینکه مشکلات تحمیل شده سیاسی و قومی قبیله ای مشکل اصلی در مسیر مدیریت آبی در کشور است، گفت: مشکل فرونشست زمین در اصفهان جدی است.

- ، سید رضا مرتضوی بعد ظهر پنج شنبه در سومین همایش ائمه جمعه استان اصفهان با ابراز خرسندی از توفیق حضور در امامزاده سید محمد خمینی شهر، به شرایط خاص دولت اشاره و اظهار کرد: دولت جدید با رویکردی متفاوت وارد عرصه خدمت رسانی به مردم شده است، انبوهی از مشکلات از سال های گذشته روی هم انباشته شده است اما دولت کنونی با توجه به برخی انتظارات مردم از حکومت اسلامی که شفافیت و عدالت اجتماعی از جمله آنهاست، وارد صحنه شده است.

وی با بیان اینکه این دولت با نگاهی مردم گرا، ذیل سیاست های کلی نظام اهداف خود را پیش می برد، افزود: استان اصفهان از لحاظ جغرافیایی به اشتباه یک استان برخوردار ترسیم شده و این نگاه در بخش های مختلف، موجب محدود شدن امکانات و بودجه تخصیص یافته به استان اصفهان است؛ از طرفی دیگر شرایطی از قبل بر استان حاکم شده که خاص است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه معضلاتی چند جانبه از سال های قبل در استان اصفهان حاکم شده است، به مسئله آب و آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: این مسائل در سطح ملی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد چراکه استان اصفهان در راستای برون رفت از این مشکلات نیاز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر فرونشست در اصفهان جدی است/دیدگاه های سیاسی معضل اصلی در مسیر مدیریت آب

خطر فرونشست در اصفهان جدی است/دیدگاه های سیاسی معضل اصلی در مسیر مدیریت آب