مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-09پزشكي

ادعای یک شرکت کانادایی برای ساخت واکسن گیاهی موثر بر کرونا


شرکت مدیکاگو از گیاهان به عنوان کارخانه های زنده برای رشد دادن ذرات شبیه به ویروس که عملکردی شبیه به پروتیین اسپایک ویروس کرونا دارند، استفاده می کند.

- شرکت مدیکاگو از گیاهان به عنوان کارخانه های زنده برای رشد دادن ذرات شبیه به ویروس که عملکردی شبیه به پروتیین اسپایک ویروس کرونا دارند، استفاده می کند.

یک شرکت کانادایی اعلام کرد واکسن گیاهی تولیدشده توسط این شرکت، سطح بالایی از ایمنی را در برابر ویروس کووید 19 ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این شرکت کانادایی که مدیکاگو نام دارد، اعلام کرد در یک مطالعه وسیع مشخص شده است واکسن دو دوزی این شرکت در برابر گونه های مختلف ویروس کرونا از جمله گونه دلتا، به میزان 71 درصد اثرگذار است اما به دلیل این که در زمان انجام مطالعه، سویه جدید اومیکرون شناسایی نشده بود، نتایج مطالعات شامل این سویه نیست.

مقامات این شرکت اعلام کردند به زودی مجوز تولید و عرضه واکسن در کانادا را دریافت می کنند و در حال طی کردن فرآیند اخذ مجوز در کشورهای آمریکا و انگلیس هستند.

همچنین قرار است به زودی داده های مرتبط با آزمایشات این واکسن برای سازمان جهانی بهداشت ارسال شود.

شرکت مدیکاگو از گیاهان به عنوان کارخانه های زنده برای رشد دادن ذرات شبیه به ویروس که عملکردی شبیه به پروتیین اسپایک ویروس کرونا دارند، است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای یک شرکت کانادایی برای ساخت واکسن گیاهی موثر بر کرونا

ادعای یک شرکت کانادایی برای ساخت واکسن گیاهی موثر بر کرونا