مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-09اقتصادي

قابل قبول نیست که پرونده سرمایه گذاری روی میز مدیران معطل باشد


یکی از بدترین عادت ها این است که در مقابل سهل انگاری و کم کاری مدیران بی تفاوت باشیم که این امر به هیچ عنوان قابل قبول نیست که پرونده یک طرح بزرگ سرمایه گذاری روی میز مدیران معطل باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یکی از بدترین عادت ها این است که در مقابل سهل انگاری و کم کاری مدیران بی تفاوت باشیم که این امر به هیچ عنوان قابل قبول نیست که پرونده یک طرح بزرگ سرمایه گذاری روی میز مدیران معطل باشد.

حسین مدرس خیابانی روز پنجشنبه در نشست با سرمایه گذاران، هیات مدیره کشت و صنعت مکران و پروژه شب آفتابی زابل بر رفع مسائل و موانع پیش روی پروژه های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان تاکید کرد و افزود: : با توجه به این پروژه ها و طرح های بزرگ سرمایه گذاری در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی گردشگری، دانشگاه ها باید نیروهای متخصص را در این حوزه ها تربیت کند.

استاندار در ادامه بیان کرد: پروژه های سرمایه گذاری فولاد مکران، پتروشیمی مکران،کشت و صنعت مکران از پروژه های بزرگ استان است که می تواند توسعه این منطقه را تحت تاثیر قرار دهد لذا باید به صورت ویژه مسائل آنها مورد بررسی قرار گیرد و موانع پیش روی مرتفع شود.

وی با تاکید بر استفاده از نیروهای بومی استان بیان کرد: باید تسریع در امور اداری سرمایه گذاران به سرعت انجام شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابل قبول نیست که پرونده سرمایه گذاری روی میز مدیران معطل باشد

قابل قبول نیست که پرونده سرمایه گذاری روی میز مدیران معطل باشد