مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-09سياسي

علم در جامعه اسلامی باید ابزار درمان دردهای جامعه باشد


مدیرکل حوزه امنیتی وانتظامی استاندار تهران با اشاره به اینکه فداکاری برای درمان درد مردم هدف دانشجویان شهید 16 آذر بود گفت: علم در جامعه اسلامی باید ابزار درمان دردهای جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قشقایی عصر پنج شنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو که با حضور خطیبی فرماندار قرچک، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه و سایر مسئولان، اساتید دانشگاه و دانشجویان در دانشگاه اریکه پرسپولیس برگزار شد اظهار داشت: علم در جامعه اسلامی برخلاف غرب، ابزار تولید ثروت نیست، بلکه ابزار درمان دردهای جامعه است.

قشقایی گفت: روز دانشجو روز مهم و خاطره آفرینی برای همگان محسوب می شود؛ مفهوم دانشجویی با مقوله های جوان گرایی، امید و دانش آمیخته شده و در واقع جوان دانشجو، مهمترین سرمایه اجتماعی به حساب می آید.

مشاور استاندار تهران بیان داشت: خوشبختانه امروز با گسترش واحدهای مختلف دانشگاهی، هر جوانی اراده کند مسیر علمی را در یک دانشگاه طی می کند، اما متأسفانه گاهاً کثرت فدای دقت و کیفیت شده و موجب می شود مسیر جامعه به سمت مدرک گرایی پیش رود.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران افزود: کیفیت دانشجو و عالمان دانشگاهی، جامعه را به سمت تعالی پیش می برد و اگر خروجی علم برای پیشرفت کشور صرف نشود دانشگاه ها به خانه تولید مدرک تبدیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم در جامعه اسلامی باید ابزار درمان دردهای جامعه باشد

علم در جامعه اسلامی باید ابزار درمان دردهای جامعه باشد