مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:502021-12-09سياسي

رونمایی از سامانه اسناد و مدارک مصدومین و مجروحین 8 سال دفاع مقدس


هم زمان با میلاد حضرت زینب کبری ( س ) و روز پرستار در آیین تجلیل و تکریم شهدای مدافع سلامت، از سامانه خدماتی - الکترونیکی اسناد و مدارک مصدومین و مجروحین هشت سال دفاع مقدس در نیروی زمینی سپاه رونمایی شد.

- هم زمان با میلاد حضرت زینب کبری ( س ) و روز پرستار در آیین تجلیل و تکریم شهدای مدافع سلامت، از سامانه خدماتی - الکترونیکی اسناد و مدارک مصدومین و مجروحین هشت سال دفاع مقدس در نیروی زمینی سپاه رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، این خبر را سردارسرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت نیروی زمینی سپاه اعلام کرد.

سردار اخوان در این مراسم با اشاره به معایب و نواقص و شراط بعضا نامناسب نگهداری پرونده ها، اسناد و مدارک مصدومین و مجروحین جنگ تحمیلی هشت ساله گفت: با هدف ایجاد تسهیل در دسترسی آسان و سریع و مطمئن رزمندگان، ایثارگران و جهادگران سرافراز کشور به این اسناد و حفظ و نگهداری آنها، این سامانه الکترونیکی توسط بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه اجرایی، ایجاد و رونمایی گردید.

وی اظهار داشت: با ثبت و بارگذاری بیش از صد و بیست هزار فقره پرونده و مدارک و اسناد پزشکی و بالینی رزمندگان و جهادگران و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در این سامانه، شرایط بهتری برای رسیدگی، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه اسناد و مدارک مصدومین و مجروحین 8 سال دفاع مقدس

رونمایی از سامانه اسناد و مدارک مصدومین و مجروحین 8 سال دفاع مقدس