مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-09پزشكي

پاسخ یک مقام وزارت بهداشت به شایعات تقلبی بودن واکسن های آسترازنکا در ایران


رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمامی واکسن هایی که در نظام واکسیناسیون کشور در مراکز و پایگاه های کشور استفاده شده است اعم از آسترازنکا و یا دیگر واکسن ها؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سید محسن زهرایی در خصوص خبری که اخیرا در فضای مجازی با عنوان در قاچاق وارد کرده بودند، در خارج از سیستم واکسیناسیون کشور، در خانه، شرکت و یا جاهای زیرزمینی و غیرقانونی  با گرفتن مبالغی به افراد  تزریق کردند و این افراد متاسفانه در دام این کلاهبرداران افتادند.

رییس اداره بیماری های قابل پیشگیری با واکسن وزارت بهداشت در ادامه گفت: این موضوع در واقع هشداری است که بسیار خطرناک است و افراد هوشیار باشند و واکسیناسیون خارج از سیستم کشور را انجام ندهند.

  زهرایی با بیان این که این مورد تجربه ای است که ممکن است در کشورهای دیگر نیز رخ بدهد، افزود: به همین دلیل نیز سازمان بهداشت جهانی این نکته را منتشر کرده است  تا افراد و کشورها به چنین مخاطراتی که می تواند کشورها را تهدید کند، توجه داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد:  تمامی واکسن هایی که در نظام واکسیناسیون کشور در مراکز و پایگاه های واکسیناسیون کشور استفاده شده است اعم از آسترازنکا و یا دیگر واکسن ها؛ مستقیما از شرکت های کشورهای تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ یک مقام وزارت بهداشت به شایعات تقلبی بودن واکسن های آسترازنکا در ایران

پاسخ یک مقام وزارت بهداشت به شایعات تقلبی بودن واکسن های آسترازنکا در ایران