مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-09پزشكي

پیگیری مسکن ملی پرستاران در دستور کار قرار گیرد


در آیین گرامیداشت روز پرستار در همدان موضوعاتی چون عدالت محوری، پیگیری مسکن ملی پرستاران، نقش و جایگاه ویژه پرستاران به ویژه در دوران کرونا و غیره مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایجاد کرده بود که تنها ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان می توانست دغدغه های این شرایط را کاهش دهد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان به همدردی پرستاران با برخی بیماران در حین ارائه خدمات به عنوان گوشه ای از درگیری های فکری و روحی پرستاران اشاره و بیان کرد: اوج کار پرستاران در بحران کرونا با زحمات طاقت فرسای آنها نمود پیدا کرد؛ در حالی که پیش از کرونا هم حجم عظیمی از مسئولیت ها در بیمارستان به عهده این قشر زحمتکش بود.

وی با بیان اینکه مقیاس مالی برای بسیاری از پرستاران جایگاهی ندارد، گفت: در دوره مدیریت جدید تلاش می کنیم مهارت های ادراک انسانی را در مدیران افزایش داده و به عدالت محوری در سایه این ادراک عمومی برسیم.

دکتر مجذوبی با تأکید بر اینکه ما و مدیران میانی این سیستم باید در هر شرایطی کارکنان مجموعه را درک کنیم خاطرنشان کرد: پرستاری حرفه ای مقدس است که به تأسی از الگوی والای کربلا برای ما به جا مانده و امید است با همراهی هم بتوانیم به جایگاه واقعی این حرفه مقدس و شریف دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مسکن ملی پرستاران در دستور کار قرار گیرد

پیگیری مسکن ملی پرستاران در دستور کار قرار گیرد