مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-09بين الملل

تأکید ایران بر مواضع و دیدگاه های قبلی در نشست با 1+4


ایران در نشست امروز با 1+4 بر مواضع و دیدگاه های قبلی خود تأکید کرد.

- ، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رییس هیئت مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات با گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) درباره لغو تحریم ها امروز (پنجشنبه) بعد از نشست کمیسیون مشترک برجام در جمع خبرنگاران گفت: نشست کمیسیون مشترک برجام برگزار و طرف های مختلف دیدگاه خود را درباره روند آتی گفتگوها بیان کردند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در این نشست تأکید کرد که مسیر گفتگوها را براساس مواضع و دیدگاه های خودش که قبلا بیان کرده، با جدیت ادامه می دهد و اراده جدی برای ورود در مذاکرات جدی دارد و در مورد دستیابی به توافق، اگر زمینه های لازم فراهم شود، قطعا هیچ مانعی نمی بیند.

رییس هیئت مذاکره کننده ایران در پاسخ به این سؤال که آیا پاسخ مستدل و منطقی که ایران انتظار داشت امروز دریافت کرد؟ عنوان کرد: این باید در جلسه کارگروه ها بیان شود.

باقری درباره کاهش شکاف ها نیز اظهار کرد: اینکه طرفین اراده جدی برای استمرار گفتگوها دارند نشانگر این است که دو طرف می خواهند مواضع به هم نزدیک شود.

گفتنی است نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیئت های ایران و 1+4 (چین، روسیه، فرانسه، انگلیس و آلمان) و به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و انریکه مورا معاون مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ایران بر مواضع و دیدگاه های قبلی در نشست با 1+4

تأکید ایران بر مواضع و دیدگاه های قبلی در نشست با 1+4