مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-09ورزشي

سامانه برخط تا شامگاه جمعه نامه های مردم به رییس جمهور را دریافت می کند


مسوول ستاد برخط سامانه 111و پردازش نامه های مردمی به رییس جمهور گفت: این سامانه که از دیروز ظهر فعال شده تا جمعه شب ساعت ده آماده پاسخگویی به تلفن های مردمی است.

- علی اصغر صفری راد در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به دایر شدن ستاد برخط سامانه 111و پردازش نامه های مردم به رییس جمهور در راستای سفر استانی آیت الله رییسی اظهار کرد: سامانه برخط ریاست جمهوری با هفتصد نفر در دو شیفت صبح و عصر آماده پاسخگویی به تلفن های مردمی است.

وی گفت: این سامانه صبح ها از ساعت هفت و نیم تا دو و نیم ظهر و دو و نیم تا ده شب به تلفن های مردم در سراسر استان پاسخ می دهد.

مسوول ستاد برخط و پردازش نامه های رییس جمهوری در لرستان بیان کرد: این سامانه از دیروز ظهر فعال و  تا ساعت ده شب جمعه فردا نیز آماده پاسخگویی است.

صفری راد افزود: نیروهایی از دستگاه های اجرایی و کارشناسان در سالن ورزشی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مستقر هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که برآورد شما از تعداد تماس با این سامانه چه میزان است، توضیح داد: اینکه چه تعداد افراد با این سامانه تماس بگیرند تا روز آخر مشخص نیست، اما با توجه به محرومیت استان و توقعات مردم از رییس جمهوری انقلابی و مردمی پیش بینی ما این است که تماس ها نسبت به دیگر استان ها بیشتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه برخط تا شامگاه جمعه نامه های مردم به رییس جمهور را دریافت می کند

سامانه برخط تا شامگاه جمعه نامه های مردم به رییس جمهور را دریافت می کند