مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:252021-12-09ورزشي

قلعه نویی: برای باگناما کارت دائم بازی صادر شده پس هیچ اتفاقی رخ نداده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروره ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: خدا را شکر می کنم اولین کنفرانس پس از محرومیتم، - سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: اکبر میثاقیان نه فقط برای فوتبال استان خراسان، بلکه سالیان سال برای فوتبال ایران زحمت کشیده و با عشق مربیگری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروره ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: خدا را شکر می کنم اولین کنفرانس پس از محرومیتم، در مشهد است.

این هم لطف و عنایت خدا و کرم امام رضا (ع) است.

استان خراسان، استان پدری من محسوب می شود، چون ابرشهر نیشابور زادگاه پدری من است و وقتی به اینجا می آیم، علاوه بر اینکه به پابوس امام رضا (ع) می رویم، حس خاصی به من دست می دهد، چون نزدیک زادگاه پدری ام است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر که نام حریف فردای تیمش را شهر خودرو معرفی کرد با تذکر مسئول برگزار کنفرانس مواجه شد که نام این تیم پدیده است، خاطرنشان کرد: شهر خودرو باید بگوییم، اما این تیم یکی از تیم های خوب است.

به جدول نگاه نکنیم، چون این تیم یک مربی پرانرژی دارد که نه فقط برای فوتبال استان خراسان، بلکه سالیان سال برای فوتبال ایران زحمت کشیده و با عشق مربیگری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه نویی: برای باگناما کارت دائم بازی صادر شده پس هیچ اتفاقی رخ نداده است

قلعه نویی: برای باگناما کارت دائم بازی صادر شده پس هیچ اتفاقی رخ نداده است