مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-09بين الملل

وال استریت ژورنال: آمریکا تحریم های ایران را تشدید می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه وال استریت ژورنال در خبری به نقل از مقامات ارشد آمریکایی مدعی شد همزمان با کمرنگ شدن تلاش ها برای احیای توافق هسته ای سال 2015، - نشریه وال استریت ژورنال مدعی شد همزمان با کمرنگ شدن تلاش ها برای احیای برجام، آمریکا به سمت تشدید تحریم های ایران حرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه وال استریت ژورنال در خبری به نقل از مقامات ارشد آمریکایی مدعی شد همزمان با کمرنگ شدن تلاش ها برای احیای توافق هسته ای سال 2015، دولت بایدن در حال حرکت به سمت تشدید تحریم ها علیه ایران است.

طبق اعلام مقامات ارشد دولت و وزارت خزانه داری امریکا، آمریکا یک هیئت بلندپایه را هفته آتی به امارات می فرستد و قرار است این هیئت به شرکت های اماراتی در خصوص تعامل با ایران هشدار دهد.

این هیئت به بانک های خصوصی و شرکت ها در امارات هشدار خواهد داد که در صورتی که تجارت های تحت تحریم ادامه یابد، با خطر مواجه خواهند شد.

بنا بر اعلام این نشریه، این اولین نشانه افزایش فشار های اقتصادی واشنگتن بر تهران در پی بی نتیجه ماندن تلاش های دیپلماتیک برای احیای توافق هسته ای 2015 است.

طبق این گزارش، قرار است آمریکا هفته آینده یک هیئت عالیرتبه از جمله رییس اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری را راهی امارات کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: آمریکا تحریم های ایران را تشدید می کند

وال استریت ژورنال: آمریکا تحریم های ایران را تشدید می کند