مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-09اقتصادي

98 هزار جلد سند مالکیت برای واحدهای روستایی گلستان صادر شد


مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از صدور 98 هزار و 300 جلد سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی در استان خبرداد.

- ، سیدمحمد حسینی عصر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بنیاد مسکن استان با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک توانسته گام های مطلوبی در زمینه افزایش انگیزه جهت پایداری سکونت در روستاها و کاهش شکاف بین زندگی شهری و روستایی بردارد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: تاکنون 98 هزار و 300 جلد سند مالکیت روستایی و چهار هزار جلد سند برای شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، توسط بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک صادر شده است.

حسینی به اهداف عمده ثبت اسناد و املاک روستایی اشاره کرد و گفت: مدیریت کارآمد منابع زمین، کمک به مقاوم سازی مساکن روستایی، تقویت هویت اجتماعی، تسهیل در استفاده از تسهیلات بانکی، کمک به رونق اقتصادی روستا، افزایش ارزش حقوقی و اقتصادی املاک، برابری اجتماعی، توسعه مشارکت های مردمی، جلوگیری از مهاجرت های بی رویه و فراهم کردن زمینه مهاجرت معکوس به روستاها از برخی اهداف این طرح به شمار می آید.

وی با اشاره با تفاهم نامه فی مابین بنیاد با بنیاد علوی جهت نقشه برداری و صدور اسناد مالکیت اماکن واقع در املاک بنیاد علوی که در استان شامل 600 روستا و 17 شهر است، ادامه داد: در این راستا تاکنون حدود 99 هزار ملک در روستاهای هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 هزار جلد سند مالکیت برای واحدهای روستایی گلستان صادر شد

98 هزار جلد سند مالکیت برای واحدهای روستایی گلستان صادر شد