مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-09اقتصادي

وزارت اطلاعات: دستگیری 5 اخلال گر شاخص بازار ارز تهران


وزارت اطلاعات در اطلاعیه خود ضمن هشدار به هر گونه فعالیت غیرمجاز در بازار ارز، به مردم ایران اطمینان خاطر می دهد که اجازه سوداگری و سواستفاده در فضای غیررسمی معاملات را نخواهد داد و از هیچ تلاشی برای حفظ آرامش بازار ارز دریغ نخواهد کرد.

- روابط عمومی وزارت اطلاعات: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در معاونت اقتصادی، علاوه بر دستگیری 5 اخلا گر شاخص بازار ارز تهران، مسدود کردن حساب های بانکی فعالان غیرمجاز ارزی به 841 نفر افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما، در ادامه طرح برخورد با فعالان غیر مجاز ارزی، سربازان گمنام امام زمان (عج) در معاونت اقتصادی، ضمن اشراف بر روی شبکه گسترده فعالان غیرمجاز ارزی کشور و فضای غیررسمی معاملات ارز، 5 اخلال گر شاخص و تاثیرگذار بازار ارز تهران را شناسایی و دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش پیش از این نیز، به دنبال اجرای طرح برخورد با فعالان غیر مجاز ارزی اطلاع رسانی شد؛ همه حساب های بانکی بیش از 700 نفر از فعالان غیر مجاز ارزی در سطح کشور شناسایی و مسدود شد که ادامه این روند در چند روز اخیر، مسدود کردن حساب های بانکی فعالان غیر مجاز ارزی به 841 نفر افزایش پیدا کرده است.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه خود ضمن هشدار به هر گونه فعالیت غیرمجاز در بازار ارز، به مردم ایران اطمینان خاطر می دهد که اجازه سوداگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اطلاعات: دستگیری 5 اخلال گر شاخص بازار ارز تهران

وزارت اطلاعات: دستگیری 5 اخلال گر شاخص بازار ارز تهران